Jump to content
Sign in to follow this  
Love the Knight Life

Anybody Bored with the Troll Derby Yet?

Recommended Posts

If the answer was "Yes!", then you just don't understand @mugtang's and @happycamper's troll genius.

Mugtang: "The Troll Derby has been going nowhere fast the past few years. And there are only 4-8 good trolls left. Got any ideas?!"

Happy: "Yeah, lets bump it up 64!"

Mug: "People didn't give a sh't when it was 16, why would they want 64?!"

Crappy: "Be4cause im going to troll the trolls! Haven't you ever read abt the Troll Derby of 1996? Trust me!"

Mug: "Oh, ok! HEE HEE HEE!

CRAPPER: "TEE HEE HEE!!!"

 

If you answered "Fvck Yes!!!" then youre prolly just some disgruntled troll

#DoinaHeckuvaJobHappy

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, happycamper said:

Jeeezus you're a little bitch

I'm not really for banning folks, but this guy is an annoying little twat.

  • Like 9
  • Idiot 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, Love the Knight Life said:

"remember that time bluedrools said HAHAHAHAHAHA!!!! OMG MASTER TROLL!! CLASSIC!!!"

Literally nobody has done that.  Besides you, you gigantic douchekateer.  Seriously, just stick with one name, stop attention whoring, and quit being a huge, sniveling wuss.

  • Like 1
  • Idiot 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Love the Knight Life said:

tenor.gif?itemid=5631685

Just give up Maytard LOL!!

  • Like 1
  • Haha 4
  • Idiot 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, Cincy said:

Just give up Maytard LOL!!

I can't tell what is making him madder:  that he's winning in the derby, that other trolls are getting more attention than him, that we call his efforts weak compared to the good old days, or that I'm taking the derby as a license to be an unrepentant dick and I'm better at being a dick than he is. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, Jack Bauer said:

@mugtang

I think this thread should be deleted.  What an attention whore

Oh no this is campaigning for the Troll Derby.  Whether it will be successful or not is another discussion. 

  • Like 1
  • Facepalm 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, mugtang said:

Oh no this is campaigning for the Troll Derby.  Whether it will be successful or not is another discussion. 

We all know what it is.  I'm going to vote against him going forward.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

What a shame. OP was somewhat coherent with this sock for a few weeks. We all knew it wouldn’t last, but some of were starting to believe. Sad. 

  • Like 4
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×