Jump to content

Chrysis

Members
  • Content count

    2,061
  • Joined

  • Last visited

About Chrysis

  • Rank
    Nevada Fan
  • Birthday 02/26/1993

Profile Information

  • Team
    Nevada
  • Gender
    Male
  • Location
    Las Vegas, NV
  • Interests
    Drumline
    Los Angeles Dodgers
    San Francisco 49ers

Recent Profile Visitors

7,360 profile views
  1. BSU Starting to Get a Little Love in MBB Polls

    hey do boise grandmas go to bball games much. asking for a friend
  2. Mountain West Basketball Week 5: 12/4 -12/10

    I hate that Nevada opens conference play @Fresno this year, after they swept us last year lol
  3. Nevada breaks into AP top 25

    Think we're still likely out even if we beat TCU, but probably just right outside. Damn last night night was a huge ass bummer
  4. Nevada at Texas Tech

    Have to beat TCU now.
  5. Nevada at Texas Tech

    Such a bummer of a game +++++
  6. Nevada at Texas Tech

    +++++ man
  7. Nevada at Texas Tech

    C'mon pack
  8. Nevada at Texas Tech

    Hot start for the Pack, up 12-2 with 14:25 left in the half
  9. Mountain West Basketball Week 5: 12/4 -12/10

    AFA just trying to make things fair and give their opponent some false hope lol
  10. 2017 MWC Football Attendance

    Reno is definitely fickle unfortunately, the Polian years really did a number to these figures. Only went to 2 games myself, but I can thank my crappy new work schedule for that
  11. 2017 MWC Football Attendance

    We're a basketball school again!
  12. The MWC could be REALLY good next year.

    Hoping Nevada can take a bit of a step forward too. Going the right direction at least
  13. Arizona at UNLV

    Wtf??
  14. Boise St @Oregon

    Yeah I thought it seemed kinda high if it was including conference play, I forgot how good they were last year. Pretty crazy
  15. Boise St @Oregon

    Phuck yeah holy shit that shot
×